Gänget Gurkona,

Emmiz<3 :love:
Älskar hennes look ♥
Hon är meh i Gänget Gurkona :love:



MizzMela99
Gäng medlem i Gorkona :D

Hajpa :D
Också meh i gänget Gurkona :)

Carro-kiss ♥
Medlem i Gorkona :)

Melly08 :)
Gäng medlem i Gurkona :D

Fotbolls Nöden :D
Medlem i Gurkona :)

Limpan505 :)
Medlem i Gurkona :D

Det var alla medlemar. :)

Om ni är med i gänget, så skriv i er profil att ni är medlemar med alla dom här tjejerna!! Det är väldigt viktigt. :)

Jag tar emot flera medlemar, men skicka mail till mig på MSP! På chatten tar jag inte emot några.. (Kanske)


Kanske att ni får vara meh, Kanske några av er får ett "Nejj" Men bara "KANSKE" :D




Sees era grisar :P :love: ♥

//Demiih :love:

Kommentarer
Postat av: liam 01

jah kanske ska va meh :D

2011-05-01 @ 08:05:30
Postat av: Moa1111

Jag fick vara med av dej Demii XD

2011-05-02 @ 20:11:33
URL: http://enkaniin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0