OMG Killar -.-"

Suddig bild men jag har min pappas dator & den är lite missbildad på skärmen kanske är därför den är suddig?.. men iaf, Det står:

Cr7.king: plzz kan jag få auto? bara så här lite kvar ()
Me    : -.O
CR7.king: kan jag!!!!????!!!????!!???
CR7.king: svara annanrs kommer jag säga till lars!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Me    : :D GAHAHAHAHA :D SÄGA TILL LARS :D
CR7.king: aa xD ..... men seriöst skicka då!!!
CR7.king: jag kommer ringa han nu!!!!
Me    : Vad trevligt |8
CR7.king: väldigt!!! skicka!!!!!!!!!
Me    : xD
Me    : :P
Såe, Klart ;D Känner han IRL.. Eller aa vi går i samma klass. Och innan ni frågar, Lars är våran lärare IRL<3 ;D

& Till slut..

Fick han sin autograf, & det är var för att reta upp honom :P
xD Känner teddy_king IRL också -.-" Aa alla i vår klass har MSP, förutom Lars & Jossen (Josefine)


Sees ;*)

//Demiih <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0