Wilma filmstjärnan

Wilma filmstjärnan ville veta vilka ögon jag har och vilken färg och deh. Så visst varför kan jag inte visa deh? :)





Dom ögonen,



 Där det står eye color ska det vara  Svart.




Dom hära är lite svårare! :D



Den gula eyeshadow ska vara:  Beige (Stavning?)




Den oranga eyeshadow ska vara:  Den ska också vara Beige :D


Och, Den rosa eyeshadow ska vara:  Svart!




Då har ni alla färger jag har på mina ögon (Msp :O )



Nu ser det ut så här:  (Bry er inte om att jag inte har nått hår, För annars ser man inte hur det blev)

Iaf, när ni följt färgerna så ser ni ut så här med ögonen :)








Kommentarer
Postat av: moviestarEmma

Fina ögon sötiz<33

2011-06-17 @ 15:34:26
URL: http://moviestarEmma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0