Hejj :)

Jag vet jag är dålig på att blogga ;(




Men ändå, jag har inte haft nån tid lixom, Cuppieh är ju van vid att blogga varje dá, men nt jag lixom :D


Men över till något annat..

Jag pratar om:...

Vill ni att jag köper det eller inte? :question:



Jag menar,

I början tyckte jag det här var snyggt.

Men sen gled jag lixome i fråen dé :S


Vad tycket ni? :cool:

Ert val lixome :D


Komentera om ni tycker jag ska köpa eller inte.

Komentera bara "Ja" Eller "Nej"

Inget "Det är ditt val, du bestämer" eller nått sånt utom BARA Ja eller Nej.


Ses dåe :love:

//Demiih♥

Kommentarer
Postat av: flingan

nej

2011-05-17 @ 20:04:09
Postat av: LäskeDryckan

2011-05-17 @ 20:05:43
URL: http://2snyggingar.bloggplatsen.se
Postat av: LäskeDryckan

xD Menade Ja !!

2011-05-17 @ 20:06:09
Postat av: Mafergijanet

Nej, Jag trodde vi var tvillingar så nej ):

2011-05-18 @ 19:06:48
URL: http://maferjack.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0